woensdag 18 juni 2014

Nieuwe rondes, maar ook nieuwe kansen?

Daar lijkt het niet echt op, we zijn vervroegd teruggekeerd van onze vaartrip door BelgiĆ«. Daar waren zeker redenen voor. Vaginaal bloedverlies. Iets wat meteen de alarmbellen doet rinkelen en besluiten  meteen huiswaarts te varen. In vier en halve dag waren we thuis, in de haven Vlietopper. Al voor het weekend had ik reeds een afspraak met de huisarts gemaakt. Deze arts vond het zo ernstig dat ik direct door verwezen werd naar een Gynaecoloog. Lumc hiervoor gekozen. Gisteren een inwendig onderzoek gehad, morgen (19 Juni) de uitslag. De Gynaecoloog was niet bepaald positief. Sprak over een behoorlijk doemscenario. Wanneer de uitslagen van de biopt bekend zijn, gaan we verder overleggen hoe of wat er wel of niet gedaan wordt in Leiden, of misschien wordt het wel weer Amsterdam.
Wat in houdt dat Goofrie2007 weer gestart gaat worden. Stond hiervoor redelijk tot uitermate goed nieuws in vermeld, zal dit voorlopig wel anders zijn. Ik ga proberen om deze uitlaatklep die me er toen zo goed door heen heeft geholpen weer te gebruiken om me staande houden tezamen met mijn naasten. Jaap en de kinderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten