dinsdag 15 juli 2014

Hartverwarmend...

Natuurlijk, ook ik ben nieuwsgierig of wat ik opschrijf ook gelezen wordt. Op de site is daar een privĂ© plekje voor en kan je zien hoeveel bezoekers je op die dag hebt gekregen. Deze keer waren het er wel ontzettend veel. Hartverwarmend dus. Je realiseert je nog te meer eens hoeveel vriendjes en vriendinnetjes je hebt in deze in en in zo treurige situatie. Hoeveel omarmingen dit betekent. Hoeveel sterkte ons toegewenst wordt. Hoeveel….. enz.enz. Nee we lezen het, we staan hierin niet alleen. Dat is duidelijk. En wat is Internet daar een geweldig medium voor. En zo snel en zo eenvoudig.  Niet via de telefoon het zelfde en misschien steeds treuriger verhalen hoeven te vertellen. Nee geen zware emotionele situaties voortdurend zien te overleven daardoor. 1 Keer je tanden op elkaar en op papier, Goofrie2007 dus zetten.

Mag ik op deze wijze onze dank uiten en hiermee jullie allemaal een virtueel bloemetje bezorgen?

1 opmerking:

  1. Hoi Frie en Jaap,

    vriendschap is er voor altijd
    vriendschap is er voor jou en mij
    vriendschap is lol maken
    vriendschap is gezellig logeren
    vriendschap is nooit ruzie
    vriendschap is voor mij heel bijzonder

    ik wil jullie nooit meer kwijt vaarvrienden van mij

    Gr van de IJtunnel 1

    BeantwoordenVerwijderen